Pályázati kommunikáció

Miért fontos a pályázati kommunikáció?

Az Európai Unió a 2020-ig tartó fejlesztési idõszakában a magyar fejlesztési program a Széchenyi 2020 nevet kapta. Ezzel együtt új arculati elõírásokat vezettek be a kötelezõ pályázati kommunikációban. A fejlesztések propagálása kötelezõ elem, amelyre elkülönített forrás áll rendelkezésre a projekt költségvetésében. Ez azonban nem csak egy végrehajtandó feladat, hanem lehetõség is az Ön vállalata számára. A beruházáson keresztül cége bemutathatja preferenciáit, megmutathatja képességeit a nyilvánosság és partnerei felé. Egyebek mellett tanúbizonyságot tehet elkötelezõdésérõl a helyi értékek iránt, megmutathatja hogyan igyekszik elismerni dolgozóinak munkáját. Az elképzeléseknek csak az Ön kreativitása szab határt. A legfontosabb viszont az, hogy a fejlesztéseik propagálása segítheti a versenyképesség fokozását is. A feladatot azonban nem elég jól teljesíteni, a kommunikációs kampánynak hatékonynak is kell lennie. Ehhez elengedhetetlen, hogy a megfelelõ médiumokon keresztül juttassák el az információkat a célközönséghez. A jól megtervezett kommunikáció ugyanúgy értéket teremthet, mint maga az elnyert fejlesztés.

Mit nyújthatunk mi az Ön cégének?
A Litofilm Kft. több éves szakmai tapasztalatával a megszokott offline, nem elektronikus kommunikációs tevékenységek mellett az internet lehetõségeit kihasználva, online eszközökkel segítheti vállalata fejlõdését és üzeneteinek hatékony átadását. Egy megbízás elõtt az Ön elvárásainak teljesen megfelelõ kommunikációs tervet dolgozunk ki, amelyet az arculati elõírásoknak megfelelõen hajtunk végre a beruházás elsõ pillanatától, az utolsóig.