Pályázati kommunikáció

Miért fontos a pályázati kommunikáció?

Az Európai Unió a 2020-ig tartó fejlesztési időszakában a magyar fejlesztési program a Széchenyi 2020 nevet kapta. Ezzel együtt új arculati előírásokat vezettek be a kötelező pályázati kommunikációban. A fejlesztések propagálása kötelező elem, amelyre elkülönített forrás áll rendelkezésre a projekt költségvetésében. Ez azonban nem csak egy végrehajtandó feladat, hanem lehetőség is az Ön vállalata számára. A beruházáson keresztül cége bemutathatja preferenciáit, megmutathatja képességeit a nyilvánosság és partnerei felé. Egyebek mellett tanúbizonyságot tehet elköteleződéséről a helyi értékek iránt, megmutathatja hogyan igyekszik elismerni dolgozóinak munkáját. Az elképzeléseknek csak az Ön kreativitása szab határt. A legfontosabb viszont az, hogy a fejlesztéseik propagálása segítheti a versenyképesség fokozását is. A feladatot azonban nem elég jól teljesíteni, a kommunikációs kampánynak hatékonynak is kell lennie. Ehhez elengedhetetlen, hogy a megfelelő médiumokon keresztül juttassák el az információkat a célközönséghez. A jól megtervezett kommunikáció ugyanúgy értéket teremthet, mint maga az elnyert fejlesztés.

Mit nyújthatunk mi az Ön cégének?
A Litofilm Kft. több éves szakmai tapasztalatával a megszokott offline, nem elektronikus kommunikációs tevékenységek mellett az internet lehetőségeit kihasználva, online eszközökkel segítheti vállalata fejlődését és üzeneteinek hatékony átadását. Egy megbízás előtt az Ön elvárásainak teljesen megfelelő kommunikációs tervet dolgozunk ki, amelyet az arculati előírásoknak megfelelően hajtunk végre a beruházás első pillanatától, az utolsóig.