
A hírlevél az online marketing egyik legrégibb, de máig egyik legnépszerűbb formája. Az e-mail marketinggel sokkal jobban ki lehet használni a weboldal, webáruház nyújtotta lehetőségeket. A hírlevél célja, hogy a feliratkozók értesüljenek a hírekről, új termékekről, szolgáltatásokról, speciális akciókról. Ez egyfajta folyamatos, rendszeres kapcsolat vevőinkkel, partnereinkkel.
A közösségi média oldalak nem csak az emberek életére, hanem az online marketingre is nagy hatással vannak. Mivel az emberek szabadidejük jelentős részét töltik a social platformokon, így elengedhetetlen, hogy cégének szolgáltatásait/termékeit ott is reklámozza, hirdesse.
Vállaljuk:
- közösségi média oldalak létrehozását, tartalommenedzsmentjét (szövegírás, képszerkesztés, időzítés) és a posztok elemzését
- blogbejegyzések elkészítését, publikálását
- hírlevelek kiküldését, elemzését
- termékfeltöltést webshopokba