
Annak ellenére, hogy a kommunikáció egyre gyakrabban online térben zajlik, a kiadványok reneszánszukat élik és kiváló kiegészítői az online csatornáknak. Egy tökéletesen szerkesztett, gyönyörűen kivitelezett kiadványt élmény kézbe venni. Az offline kiadvány nagyban tudja erősíteni a márka prémium jellegét.
A különböző nyomtatott kiadványok a következetes márkakommunikáció elemei. Így a tervezési folyamatban a márkaépítés részeként kezeljük őket. Kiváló brandépítő eszköz egy jól sikerült cégkatalógus, termékismertető prospektus, árlista vagy referencia gyűjtemény.
A kiadványszerkesztés fontos grafikai elemei a typográfiai megoldások, a vizuális stílus, a fotóanyag és az infografikák is.
Ma már a kiadványok részben vagy egészben az online térben is megjelennek. Egyre gyakoribbak a letölthető vagy lapozható online kiadványok, pdf katalógusok. Kiváló kiegészítője az offline elkészített nyomdai kiadványoknak.